Gebruikersondersteuning

Gebruikersondersteuning georkestreerd via een sterk complementair duo: Front Office - Back Office 

 

Afbeelding
support utilisateurs

 

Voorbij zijn de dagen dat IT-medewerkers gewoon IT-dienstverleners waren. Onze i-City-teams zetten zich in voor de strategieën van onze klanten, als echte partners in de digitale ervaring van de gebruikers van de oplossingen die wij aanbieden.
Een aanpak die resoluut beantwoordt aan de behoeften en verwachtingen van onze tijd, in termen van instrumenten, toepassingen, processen en ook menselijke inzet! Het kwaliteitsconcept leidt onze teams vanaf het begin van de projecten om te proberen de eerste keer foutloze resultaten te produceren, en in al hun interacties met onze klanten. Het staat dus centraal in ons dagelijks handelen.

In concreto rekenen wij op een sterk complementair Frontoffice - Backoffice-duo, om de verwerking van incidenten en gebruikersverzoeken te beheren in de logica van first call resolution. Onze Frontoffice-medewerkers, die de bevoorrechte gesprekspartners zijn tussen de Stad en de diensten van i-CITY, streven ernaar om vanaf de eerste interactie met de gebruiker een oplossing te vinden voor incidenten. En wanneer de oplossing dat vereist, nemen onze technici het over van de gebruikers via onze Backoffice-dienst.

Onze klantgerichte oplossingen worden verder versterkt door hard te werken aan het verbeteren van de betrouwbaarheid van onze systemen en door onze software en platforms up-to-date te houden met nieuwe ontwikkelingen.